7 Great Beauty Products

  1. Mitt första beautymåste är ricinolja. Nej, det är inte vad det ser ut som, jag använder det inte till magen. Ricinoljan använder jag i håret, som en inpackning! Även om det fungerar som finfint laxeringsmedel också (dock aldrig provat). Det finns ju ett rykte om att just inpackningar med ricinolja där man knådar in det i hårebotten gör underverk för hårväxten. Det här kan jag dock inte bekräfta. Allt jag vet är att om jag sätter in det i längderna under natten och tvättar håret som vanligt på morgonen så blir det olagligt glansigt och mjukt! Ett måste för den som jag har ostyriga lockar på hjässan!
  2. Sedan har vi "Fine Liner Eye Stylo" från Isadora. En helt fantastisk flytande eyeliner som gör perfekta kråksparkar!
  3. Min favoritmascara någonsin som inte klumpar och håller hela dagen, "Extra Volume Collagene" från L'oréal Paris. Underbar och bäst i hela världen!
  4. Bästa paletten för att lyckas med sotiga ögon kommer från Chanel och heter "Les 4 Ombres" i färgen "93 smokey eyes". Fantastiska skuggor som sitter fint och funkar bra ihop eller själva! Lyxig förpackning är såklart ett stprt plus!
  5. Benetint från Benefit är ett av mina bästa köp någonsin! Det blir en superfin "Jag är naturligt så här fräscht rosig om kinderna" färg och den funkar även på läpparna för den som vill ha lite rosor där med! Sitter som berget gör den också, perfekta rouget för solsemestern!
  6. Läppglans från Philosophy i färgen "Vanilla Birthday Cake"! Älskar deras namn som alltid är äckligt söta och fyndiga. Färgen är transparant med ett fint glitter och glans.
  7. Sist har vi den hypade BB krämen från Garnier! Håller den vad den lovar? Ja, om inte lite till! Min hy har aldrig varit så slät, jämn, matt och med lyster som med den här krämen/foundationen! Älskar den!

Kommentarer
Postat av: Lisa Tagge

Bra tips!

2012-02-20 @ 15:10:45
URL: http://lisatagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0