25 Things About Me

Här kommer jobbigt mycket information om mig och min stil! Älskar att läsa sådana här lister i tidningar så här kommer helt enkelt en från mig till er!
  1. Stil Jag blir alltid chockad när människor beskriver min stil på ett visst sätt. För själv tycker jag inte att jag har 1 stil. Jag ändrar stil varje dag! Men om jag tittar i min garderob så är det mest väldigt klasiska plagg man ser, och några riktigt utstickande i fina färger och mönster. Jag tycker om kvalitet framför kvantitet och vill kunna använda allt med allt. Men jag strävar alltid efter att se "hel" ut. Välklädd men inte i den mån att se "preppy" ut, utan mera "polished", om ni förstår vad jag menar.
  2. Favoritdesigner Acne när det kommer till stickat, Filippa K för bas, Zara om man nu kan kalla det för en designer för kappor och klänningar och By Marlene Birger för blusar och koftor.
  3. Smycken Är ganska feg när det kommer till smycken men till vardags är det alltid mina pärlor i öronen, mormors cartier klocka, flätat bottega veneta armband och guldlänk från komfirmationen.
  4. Skor Just nu mina svarta stövlar från Marzio i stockholm. Till våren mina musballerinas i svart skinn från Marc Jacobs och till fest svarta Louboutins i mocka.
  5. Signaturplagg Svarta byxor och jeans är lite min grej! Har för många och lever i det!
  6. Festlook Om det är ett speciellt tillfälle sätter jag i lite löshår för fyllighet och lite längd och lockar topparna. Alltid höga klackar och om man ser mig ute så är det förmodligen svarta jeans och vit eller mönstrad blus i chiffong eller silke som jag har på mig.
  7. Väska Marc Jacobs och Balenciaga på dagen, vintage Céline på kvällen.
  8. Bästa Köpet Någonsin Min bruna Marc Jacobs väska i mjukaste skinn använder jag varje dag. Likaså mina Ray-Bans i Pilot modellen.
  9. Senaste Köpet Nagellack från Essie.
  10. Stildröm En walk-in closet. Jag får knappt plats i mitt rum längre, kläderna tar över!
  11. Inspiration Audrey Hepburn för hennes klassiska stil och många modellers "off-duty" stil som Miranda Kerr och Kate Moss.
  12. Stylingtips Allt behöver inte se perfekt ut, det blir intressantare och mer spontant ifall det är något som sticker ut! Höga klackar är alltid snyggt och om du inte har råd med alla lyxigheter, satsa på snygga väskor och skor, gärna second hand. Sedan kan du ha vad som helst till!
  13. Kan Inte Få Nog Av Nagelbehandlingar med Gelish på Fridas på Grevturegatan samt skor, kan aldrig få för många skor!
  14. Jeans Acne för klassiker och Zara för färgade.
  15. Beautyprodukter Använder alla rengöringsprodukter från Phyris och i sminkväg är det Benefit och Laura Mercier som gäller.
  16. Bästa Beautyköp BB Kräm från Garnier samt mina GK Hair behandlingar samt tillskotten Hårkontroll.
  17. Signaturdoft Miss Dior Chérie från Dior
  18. Skänhetstips Satsa på bra ansiktsvård och bra foundation och concealer! En bra bas är det viktigaste enligt mig.
  19. Träning På World Class Nybroplan. Ruffie, Coreexpress och Spinning är favoriterna. Är även gammal dansare och slår till på tiodans och balett ibland bara för att det är roligt.
  20. Musik Just nu mycket Icona Pop, Norlie & KKV, Laleh, Avicii och Urban Cone.
  21. Böcker Kepler triologin och alla Sophie Kinsellas för underhållande hängmatta-läsning.
  22. Konstär Avgudar Monét.
  23. Uteställe Jag älskar restauranger och här i Stockholm blir det helst Tures, Sturehof, Brasserie BonBon eller Berns Asiatiska. För Utgång gillar jag Berns Salonger supermycket och att ta ett glas vin på Sturehofs Bar. Eller min pärla, öl på Tudor Arms.
  24. Stad London, alltid London!
  25. Butik Second Hand butikerna på Storgatan, Stockholm Market på Riddargatan och NK, om man nu kan kalla det en butik!
Klicka på bild för källa

Kommentarer
Postat av: Hannah och Bella

Hoppas att du får en fantastisk dag!:)

2012-02-22 @ 10:43:59
URL: http://zolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0