3 Skirts - 3 Styles

Här ovanför visar jag er 3 av mina favoritkjolar ur min egen garderob, alla fotade hemma hos mig så förlåt om bildkvalitén är sådär! Jag kan tycka ibland att det kan vara knepigt att styla just kjolar, så därför har jag utgått ifrån dessa tre godbitar när jag skapat dagens kollage där ni hittar tre coola stilar, färdiga att inspireras ifrån! Enjoy!
  1. Classy Boho - Här utgår jag från min älskade jeanskjol från hm! Snyggt tycker jag att det är när man kombinerar med en striktare blus, som denna från Tibi samt ett par fina ballerinas i en fin färg, dessa från Chloé! Vips så har standplagget klätts upp och du är redo att ta jeanskjolen till jobbet!
  2. Day of with an Edge - Nästa kjol är en cool variant från Urban Outfitters fyndad på rean för 200 pix! Eftersom kjolen är så djärv i sig med sitt häftiga leopardmönster så väljer jag nedtonade plagg till. En enkel svart collage-tröja från Karl och ankelhöga pjuks från Jimmy Choo! Med denna outfit sticker du ut på ett lagom sätt samtidigt som den är väldigt bekväm!
  3. Pastel Preppy - Sista outfiten är sådär härligt preppy och passar perfekt för skolbänken! Jag har valt ljusare färger så att man kan använda denna kombination nu till våren, kanske med bara ben till! Min kjol är i manchester, ett material jag älskar, och kommer från Zara. Den fina skjortan från MiH Jeans och de underbara stövlarna från Miu Miu!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snyggt! :)

2012-02-20 @ 19:36:17
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0