3 Top Things of Today

Vad det är lätt att pigga upp en enkel måndag med några enkla knep! Här kommer mina bästa!
  • Köp med dig lite härligt glossiga tidningar hem, rykande färska såklart! Sätt på en kopp te och bläddra i alla fantastiska magasin! Dröm om vårmodet, inspireras av alla fina reportage och pausa vardagen en stund! Mina favoriter just nu i tidningsväg är amerikanska InStyle som jag älskar! Önskar att en svensk variant skulle finnas! Samt Eling Klings StyleBy! Älskar modetidningar med faktiska reportage och inte bara en massa mode!
  • Oj vad Måndagen blev roligare när mitt läsarantal steg till nya höjder! Hej alla nya läsare och välkommna hit och hoppas att ni kommer tillbaka! Detta skedde tackvare fina blogg.se's redaktion som valde att sätta mig på startsidan. Tack! Och tack för all fin kritik runt just inlägget "Den Perfekta Garderoben"! Så kul att ni gillade upplägget och lovar att det kommer flera liknande i framtiden!
  • På sista tiden har lyxiga skönhetssidan "Into The Gloss" förgyllt alla mina dagar! Så fina reportage, intervjuer och "how-to's". Älskar't
Hoppas att er måndag var lika bra som min! Nu ska jag efter en tidig sushimiddag smita iväg till gitarrlektionen och sedan blir det till att plugga modehistoria! Perfekt avslut på den här dagen!

Kommentarer
Postat av: Sophie / Blogg.se

Vad roligt att du besökte min blogg och att du uppskattar att hamna på blogg.se startsidan. Inspirerande och bra blogg du har, ambitiös!

2012-02-21 @ 03:13:48
URL: http://karriaristan.se
Postat av: Elin

Åh, den där hemsidan måste jag kika in! :D

2012-02-21 @ 08:08:01
URL: http://stylemefamous.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0