CHIC and 2 Ways to Save your Favourites

Jag älskar att riva ur sidor, artiklar och reportage i tidningar och magasin. Jag river ut allt som inspirerar mig, från modesidor till livshistorier till vackra bilder. Min favorittidning att riva ur just reportage ifrån är tidningen CHIC. De har ganska ofta så kallade "Hemma Hos" Reportage där man får titta in i olika kända profilers garderober eller hem. Den ultimata inspirationen enligt mig! Jag älskar't!
Här kommer mina två bästa sätt att spara sina favoritsidor;
  1. Scrapbooking! Eller nu hur man säger det! Jag köper fina fotopärmar och klipper och klistrar sedan. Det är det som jag har gjort här på bilderna, där ser ni min CHIC scrapbook!
  2. Gör en tavla av fina bilder och citat! Jag har en tavla i mitt rum med bilder på kompisar, familj, vackra tidningsframsidor, outfitbilder på stilikoner och citat som "The Sky is The Limit" och "Dream Big". Den inspirerar mig varje dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ååh vad avundsjuk jag blir :( Vill också ditt!

2012-05-29 @ 19:01:31
URL: http://rebeccaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0